Ett steg framåt med Valle

Idag kördes Valle med svängel i draglinorna och det gick riktigt bra. Det märktes att han var lite rädd om bakbenen i början och trippade lite, men han vande sig snabbt och gick avslappnat.

Det här inlägget postades i djur, Sågkvarns Gård och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ett steg framåt med Valle

  1. Inger skriver:

    Vad han är fin!:) Härligt!
    Jag har haft trevligt besök av Katta o Tommy. Teia var med och det var ju en ny upplevelse för Challe… Men tlll slut så var det för nyfiket. Så han ville titta på håll. Men jag hade honom i selen hela tiden. Men han var så duktig ändå tyckte jag. Jag använder ännu selen o kopplet. Köpte ett nytt för att du skulle få tillbaka det jag lånade, men det nya var så galet med knäppene som satt så hårt att jag inte fick av dom innan Challe blev vansinnig. Sedan är det så himla bra långt koppel det jag lånade. Jag kan inte hitta liknande här. Om du vill så köper jag det gärna men du får så klart tillbaka det när du vill o behöver. Om, du hittar något liknande där du bor så kan du väl höra av dig. Ha det bra på gården nu!
    Kram
    /inger

Kommentera

