ÄNTLIGEN SLÄDTUR

Alla medverkande inkl hästen Lukas tyckte att premiärturen var väldigt rolig. Lukas hade inte alls lust att gå till hagen sen utan hade nog kunnat fortsätta en tur till.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till ÄNTLIGEN SLÄDTUR

  1. Inger skriver:

    Åh så fantastiskt fint! Skulle vara allt bra roligt att uppleva detta igen. En gång en Jul när jag gick i skolan var jag med om en slädtur till Julotta att sjunga Julsånger utanför kyrkan o vi åkte slädparti dit med facklor. Något jag minns väl…
    Livskvalité Hanna o Fredrik! Ha det bra!
    Kram
    /inger

  2. Lovisa skriver:

    Åh vad mysigt! Nästan lite sagolikt. Jag tänker på bullerbyn när jag ser dessa bilder. Nu kan du kanske njuta lite av snön i alla fall :-). Kram

  3. Anne i Smisserum skriver:

    Härligt! Tjusig släde o fin kuse! I morgon blir det slädtur på Smisserum – man får passa på!!!

Kommentera

